Ok, this morning I had a sort of epiphany for something that I always thought somehow inefficient, at least space concerned: the tubular structure of almost every large aircraft design in operation. I know that this type of structure is the best way to a metal fuselage withstand the constant pressure variations in every flight. So, here's the epiphany: instead of relying in the outer fuselage to support the pressure variations, why not use a flexible inner "skin" made of kevlar or nylon strong enough to support a constant 1 atmosphere at any altitude hermetically connected and sealed to the "skeleton" or master frames of the craft? This solution could not only spare the outer fuselage to the metal fatigue effect caused by the constant pressure variations, but make possible the implementation of other designs like the "diamant" fuselage structure that provide more lift with a more large fuselage and way less wing size, gaining space for passenger and cargo, therefore more efficient aircrafts... but than again I ain't no aeronautical engineer...
P.S. - para os parasitas por cagar de quem tenho a infelicidade de ser hospedeiro: desta vez tiveram só uma horas para fazerem o vosso jogo de campeão... espero que as tenham aproveitado bem...
Começo a pensar em abrir uma empresa de consultoria para doutores, cientistas e engenheiros que tem tudo menos as ideias e os conceitos para poderem ser aquilo que merecem: campeões!!! Assim escusavam de pedir a benção ao querido Chulo para vir dobrar a espinha ao meu buraco de fechadura em busca de "ideias para ter e reclamar"...
Sempre podiam fazê-lo como se costuma fazer em civilização de estado de direito...
O único senão é que tinham que pagar pela consulta e pela propriedade intelectual e partilhar os créditos... coisa que parasita por cagar não está habituado a fazer, pelo menos no seu buraco de merda...
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